Konstig känsla

Det var en jobbig dag igår... var nära tårarna under ett flertal gånger under dagen.. det brast när jag skulle säga hej då till paulina och fick en kram av ett av barnen... sedan var det kört... tårarna rann ner för mina kinder i bilen på vägen hem och när jag pratade om det igår kväll kom tårarna tillbaka... det känns oerhört kontisgt att sluta på saltkråkan.. och jag tror att jag fortfarande inte förstått att jag har slutat.. även om jag tömt mitt skåp och tagit med mig alla grejor hem. Imorgon är första dagen på vallmon... får se hur det ser ut när det är tomt och vad som ska göras... ska bli kul och det gäller att fousera om från saltkråkan... skönt med en ledig dag emellan blir so en nya start... ser fram emot att börja på vallmon men det är svårt att släppa saltkråkan... mest av allt kommer jag sakna barnen... men jag hoppas att de hittar en bra pedagog om tar över min tjänst..

allt känns konstigt nu.. men jag tror och hoppas att allt kommer rätta till sig och bli det bästa möjliga...vilket det kommer bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0