Vår älskade lille Felix

Nu har vi fått lite klartecken. Felix kommer den 17 september omhans blodprov visar på att har fullgott skydd mot rabies. Anledningen till att han inte kom nu i lördags var för att labbet som ska kolla blodprovet fått problem med sina maskiner och behövde därför fyra extra dagar på sig att kolla proverna. Därför kom inte Felix hem i lördags--Så nu får vi vänta tre veckor till innan han kommer hem. Men veckorna går fort..hoppas jag... vill ha honom hem snarast möjligast. Vill att han ska få komma hem hit och påbörja sitt nya liv och slippa betonggolv och slagsmål om maten....

Kommentarer
Postat av: Fidde

hej gumms...



Hoppas han kommer nu, jag vet ju hur mycket du längtar...tänkte fråga om du ville hjälpa mig med min bloggvar jag vill ändra lite bilder o så där...



kramis

2009-09-29 @ 22:27:00
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0