Livet med VV

Det går bara bra att räkna points igen. Har ju lagt av med shakerna..höll på att ta kålen på mig.. Min underbara vän Ewa kom fram till idag att jag behöver gå ner 0,75-1 kg i veckan för att nå min målvikt det utsatta datumet. Hehe... får hoppas det går bra... vill verkligen ner i vikt. Har inte börjat träna än men de tkommer det med...betalar ju på nautlius fortfarande så jag borde pallra mig dit snart... att det ska vara så svårt.. det går ju hur bra som helst när jag väl är där..men just det där at åka dit verkar vara det svåraste i hela världen känns det som... men måste ta mig i kragen... måste ju träna magen så att den blir fin när jag går ner i vikt.. hehehehe...


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja vet att du klarar det här gumman... det kommer va med o mot gångar men du KOMMER nå dit mål! Ja finns här för dig... kan ju det här... hihihihi... ja ska hjälpa dig så mycket ja kan! Love you

2009-09-18 @ 19:47:21
URL: http://ewwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0