Galen.....

... ja det är vad jag tror att jag håller på att bli. Dessa shaker tar all energi jag har...mår verkligen skit. Har aldrig mått så här dåligt av att banta. Detta är verkligen inte min diet. Visserligen har jag bara kört i tre dagar, men de har varit de tre värsta dagarna i mitt liv förutom när jag förlorade min farfar. Jag är konstant yr i huvudet, huvudvärken försvinner inte... jag är orklös och ALLTID hungrig och humöret ska vi inte ens tala om. Jag har bantat förr och har aldrig mått så här dåligt. Även om jag vill ner de 55 kilona som jag planerar att gå ner känner jag att jag ska må bra och känna mig lycklig under processen. Jag anser inte att det är värt att må skit för att nå målvikten. Vissa säger visserligen att de tre första dagarna är värst... men jag känner att detta är helt fel för mg. Jag vill tugga och äta vanlig mat. Nu står ju problemet till att jag inhandlat shake som räcker till löning... dumt visst. men trodde inte jag skulle må så här. Har lovat min "konsulent" Fidde att hålla ut till söndag vilket ja gkomemr försöka göra, men sen vet jag ärligt talat inte vad jag kommer göra. Dock måste jag isåfall, om jag väljer att inte fortsätta med naturdiet, att hitta någon som kan köpa mitt lager för att få loss pengar till att köpa mat för... visserligen har vi en del mat hemma... men grönsaker är det som måste hem...om jag väljer att gå med i viktväktarna igen istället för det här.... de gånger jag varit med i viktväktarna har jag aldrig känt att det varit jobbigt eller mått så pass dålig som jag gör nu.....blääääääääääääääääääääääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet hur de är, jagh ar kört den dieten med. Men försök att håll ut de gjorde jag och det gav reslutat. Vill du tugga så köp de bars som finns.. de gjorde jag efter ett tag och sen övergick jag till att bara ta shaken till frukost och lunch men åt vanlig middag, dock med lite bättre råvaror och så.. Hoppas att du klarar de! håller tummarna!

2009-09-09 @ 19:08:09
URL: http://ziiah.blogg.se/
Postat av: Fidde

Hej hej gumman hoppas att det går bra med vv nu =) du får uppdaterar mig lite hehe



pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0