Slacker

Ja vad slapp jag blivit med att uppdatera här. Antingen beror det på att det händer för lite..eller för mycket.

Oavsett så är praktiken över nu. Har gjort min sista praktikdag i min utbildning. Nu är det bara fyra veckor kvar tills examen..känns både pirrigt och nervöst. Hoppas bara på att få tag på ett jobb. 5 juni är jag klar och ska på avslutningscermoni... det är jag själv och två tills om håller i planeringen av den vilket är kul. Och jag tycker faktiskt vi fått ihop ett ganska bra program. Som det ser ut just nu så blir det examens fest med mina vänner den 6 juni... hoppas någon kan komma....men ja gkommer skicka ut inbjudningar så ni behöver inte oroa er över att jag glömt dig när du läser detta... men du kan ju boka in dagen i kalendern redan nu...hehe...

Måste sätta fart med träningen igen. har legat i dvala i över en månad nu. Haft förkylningar och lite tid, men nu är det fan slut på bortförklaringarna.. Måste hitta motivationen igen och sätta fart.

Håll tumamrna för att jag gfår tag på ett jobb och att motivationen kommer tillbaka till mig.... KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0