Mycket i huvudet

Examen stundar. Allt är över nästa fredag. Känns skönt. Den här veckan har dock varit full med aktivitet, vilket resulterat i lite energi nu i slutet av den.

I måndags (på min födelsedag) for jag till Katrineholm för en anställningsintervju. Den kändes bra och jag hoppas att jag får någon av de utlysta tjänsterna. Svaret kommer i vecka 24, så det är bara att vänta.

I Tisdags jobbade jag först på äppellunden på förmiddagen och hämtade sedan tavlan som en kompis gjort, skjutsade hem henne och hämtade sedan Zannah på jobbet. Var hemma i tio minuter för att sedan åka med en kompis till IKEA i linköping... var hemma igen vid halv 9 på kvällen

I Onsdags laddade jag för en heldag i skolan, men det blev bara fram till 12, SKÖNT! Käkade lunch på stan med Malin, Mattias, Anna och Emelie. Sedan gjorde jag en observation och åkte sedan och hämtade Zannah. Väl hemma blev det gräsklippning, lite solning och vattning av alla planter.

I går var jag hos min syster och hälsade på i hennes skola ute i Brenäs. Det var intressant att se hur en landsbygdskola funkar. Det resulterade i att jag sökte 8 tjänster när jag kom hem varav fyra var på hennes skola. Sedan kom Malin förbi med utskrivna B-uppsatser så det var bara att sätta sig och läsa dem.

Idag har jag läst B-uppsatser och varit och klippt mig. Ringde 11:30 för att kolla om de hade någon tid nästa vecka, men svaret var nej.. de hade dock en 12 eller en 12:30 idag.. så det var bara att stressa iväg för att hinna bli klippt. Efter en snabbvisit hos Cecilia på hennes jobb sitter jag nu hemma och ska återgå till att läsa B-uppsatserna.. har två kvar att läsa... har ju sem på dem på måndag.

Helgen som jag trodde skulle bli lugn blir motsatsen. Imorgon ska vi åka och träffa Evelyn och hennes hundar för en lekstund. Sedan blir det att åka en snabbis till IKTIN festen för att sedan åka iväg och jobba på Seaside från 21-03:30. På söndag är det ju morsdag så då ska vi ut till zannahs päron och ge dem tavlan jag hämtade i tisdags...

Här får ni se tavlan jag gav till Zannah på hennes födelsedag och även tavlan på Kasper och Julius som hennes päron ska få på söndag. (Kanske inte de bästa bilderna på de fina tavlorna men ni får iallafall ett hum om hur de ser ut...) Båda är målade av Mare Henke....Tack gumman!


Lukas


Julius och Kasper

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hej Gumman...



Vilken fin blogg, du får hjälpa mig o fixa till min sen om du vill =)

Vilka fina tavlor..snart ses vi o då får vi säga hej då me, snyft Men trevligt ska de bli..tänk för 4 år sen var du en nolla haha...=)



Puss vännen

2009-06-02 @ 09:56:21
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Sannah

Fy f_n va sööta <2

2009-06-05 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0