Zetzo och Zelma...

... ska flytta. Först på prov men om allt funkar ska de stanna där. De ska flytta till min syster ute i kalbo. Jag hoppas oh tror att de kommer få det bra där. Jag kommer sakna dem här hemma och det kommer vara väldigt tomt till en början. Men jag vet att det kommer få det toppen. Hoppas bara det funkar med min systers andra katt. Har lite dubbla känslor kring att de ska flytta, men det är väl kasnke inte så konstigt med tanke på att jag haft Zetzo i över fyra år och Zelma i 3,5 år. Så länge har jag inte haft något djur sedan jag var liten. Meningen var ju att de skulle bo med oss genom hela deras liv, men då våra vänner och även en del av Zannahs släktningar är allergiska mot katter försvårar det vardagen. Sedan så förtjänar de ett liv ute på landet. Visserligen har de fått vara ut nu när vi bor i ett radhusområde, men jag vet att barnen häromkring inte är de snällaste mot katterna. Jag hoppas verkligen att det ska funka hos min syster.


Coolingen Zetzo




Fröken Zelma

Kommentarer
Postat av: yster syster

söötingarna puss <3333333333333333<3<3<3

2009-04-01 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0