Veckan som gått...

Ännu en vecka är på väg mot sitt slut. Praktiken är avslutad för denna gång, vilket känns skönt. Känner mer och mer att det inte riktigt är skolan som jag vill arbeta i... men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. Vi har även flyttat våra katter, de bor numera hos min syster. Har fått rapporter om att det går bra för dem där och de verkar trivas. Känns skönt att veta, men det är allt lite tomt här hemma. Man siter liksom och undrar var katterna är. Det kommer ingen katt och stryker sig mot benet när man lagar mat, ingen katt hoppar upp i sängen för en stunds kel och ingen katt jamar för att den vill gå ut eller för att maten är slut. Men man vänjer sig. Veckan har gått ganska sakta känns det som, men helgen har rasat iväg. Efter kattavlämningen igår åkte vi till en kompis pappa och hjälpte till att packa ner hans saker. Han flyttar på måndag, så det var lite panik. Vi har även varit där större delen av dagen. Så jag är helt slut i huvudet. Imorgon blir det en lååååååång sovmorgon.

Jaha Marlena vann. Gillar låten och hoppas faktiskt att det ska gå bra för henne i Moskva. Gillar det faktum att svenska folket körde över juryjävlarna totalt! Tycker de borde slopa juryn, de väljer ju ändå alltid fel låt. Visserligen höll jag mina tummar för Sarah Dawn Finer... men man kan inte få allt man önskar.

Nu väntar film och slapp i soffan. Morgondagen består av sovmorgon som sagt, paperskrivning till skolan och städning... sen ska jag försöka hinna med ett träningspass oxå, men det återstr att se. Annars blir det ett pass på måndag istället.

Sov gott alla mina kära vänner och min familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0