Vart tog lugna veckan vägen...

...ingen som vet ingen som vet. Hehe ja förraveckan såg jag fram emot denna veckan då jag bara hade en halvtimme i skolan. Men nu på något underligt vis jobbar jag mån, tis, tors och fre på olika förskolor. Visst br aför ekonomin, mindre bra för uppgifterna soms kall skrivas. Men men det får hinas med det med. Trist bara att pengarna kommer i slutet av april, men det gör ju att jag har råd att köpa en present till Zannah som annars brukar få vänta snällt på den pga taskig ekonomi. Men hennes present är ju redan beställd, måste maila och kolla hur det går med den... hehe tänker inte avslöja vad det är då jag vet att min lilla nyfikna sambo läser min blogg...hehe

Snart ska jag bege mig till äppellunden, förskolan jag älskar att vikariera på. Var där igår och ska dit igneom på fredag. Idag får jag vara inne hos mina skruttisar, alltså på 1-3 avdelningen... jippi.

Skriver nog mer sen...

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hej hej



precis bra att du ser positivt på de hehe...=) April får du en mer stabil ekonomi o de är ju skänt ju..Du får berätta för mig sen vad du hittat på..



kram o pussis

2009-03-18 @ 13:43:04
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Fidde

Du får kolla min blogg me säger inte att de är så men 2 el tre inlägg ner från nu så står du kanske me..love u vännen

pussis

2009-03-19 @ 22:45:28
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0