Utmaning

Jag har blivit utmanad (eller valde själv att jag blivit utmanad då han utmanade de som ville)...
Jag utmanar alla som läser min blogg och som har en egen blogg att genomföra denna utmaning!

Regler:

- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du?: Linda

2. Ett ord på fyra bokstäver?: Leva

3. Flicknamn: Lina

4. Pojknamn: Lukas

5. Yrke: Lärare

6. Färg: Lila

7. Klädesplagg: Linne

8. Mat: Lasagnette

9. Sak i badrummet: Ljushållare

10. Plats/stad: Linköping

11. En orsak att vara sen: Lathet

12. Något man skriker:  LYRA!

13. Film: Lejonkungen

14. Något man dricker: Loka

15. Band: Linkin Park

16. Djur: Lejon

17. Gatunamn: Linnévägen

18. Bil: Lamburgini

19. Sång: Lambada

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Lotusställningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0