Varför varför varför?

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Livet är fan orättvist och jag fattar inte vad fan det är som händer. Varför måste alla dö. Jag har precis fått reda på att min älskade vän har förlorat sin mamma. Det finns ingen rättvisa. Varför ska hon behöva förlora sin älskade mamma, varför ska hennes mamma behöva genomlida den där jälva sjukdomen och skiten som cancer helevetet medför. Jag hatar den jävla cancern! Kan ingen komma på ett botemedel snart... vill itne att fler ska förlora nära och kära pga den hemska sjukdomen och allt vad den för med sig.

Nu har tre av mina vänner förlorat någon i sin familj på kort tid. Jag känner mig så fruktansvärt hjälplös och bara hoppas att de vet att jag finsn vid deras sida och att jag älskar dem otroligt mycket. Jag tänker på dem massor och tankar kring min farfar kommer också upp. Speciellt nu när min väns mamma gått bort i samma sjukdom som min farfar. I den där jävla cancern.

Jag bara undrar VARFÖR????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0