Sista kursen

Nu ör min sista kurs påbörjad. Den innehåller mycket och det enda jag gör är att längta tills den 5 juni när vi slutar. Fast även om jag längtar känns det jobbigt just nu pga anställningsstoppet i kommunen, men jag hoppas att det löser sig till dess.

Zetzo och Zelma får stanna hos min syster. Det känns skönt att veta. Zetzo är dock ut epå äventyr men jag hoppas att han kommer hem till syster yster snart så hon får kela med sin älskade katt. Det är fortfarand elite tomt här hemma och jag känner mig lit eosm en svikare gentemot katterna men jag vet att de mår toppen och har det jättebra.

Träningen har legat på is i två veckor nu. FÖrsta veckan berodde på mycket jobb och mycket i skolan så och nu denna vecka för att jag är förkyld. Men ska dra igång träningen nästa vecka igen. Måste verkligen det!!!

Helgen kommer spenderas med att hjälpa en kompis och hennes pappa med att packa upp och sedan ska jag även färdigställa min älskade (sarkastisk) B-uppsats så den är klar för inlämning på söndag. Ju mer jag har gjort nu desto bättre blir det senare i kursen.

Ikväll blir det väl att se på finalen i Let´s Dance. Hoppas Magnus Samuelsson vinner. Mest för att jag tycker att Annika som han dansar med förtjänar att vinna då hon kommit tvåa varje säsong nu. Sedan är ju Magnus den som gjort störst framsteg från första programmet till sista. SÅ han är en värdig vinnare.  

Kommentarer
Postat av: Syster yster

du är totalt bäst, och katterna kommer att få det toppen hos oss ,, lol ,, jag ska försöka att få ut Zelma i dag ,, det blir nog svårt ,, fisförnärmadetjejen .. kram

2009-03-28 @ 09:54:14
Postat av: Tine

hej

fin sida, ha en bra dag

2009-03-28 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0