Ingen träning idag...

bläää.. knät gör fortfarande ont. tramapade fel i fredags och knät knakde till rejällt. Har haft hyggligt ont sedan dess. (har tidigare en minisk skada) Vågar inte riktigt gå och träna ikväll som jag planerat, känner att det nog är bäst att vila knät idag för att kunna träna i veckan. Annars kanske det blir värre så jag inte kan träna alls i veckan vilket jag inte vill. Jag hoppas det blir bra snart. Jobbigt om det ska göra ont nu när motivationen för träningen satt igång. Men som sagt ingen träning idag... blir till att dammsuga och ta en tur ut till Jula istället...

Har varit duktig och skrivit hela mitt tråkiga projektpaper. tror inte jag skrev ett enda vettigt ord egentligen..hehe.. mest ordbajs. Men vem bryr sig, vet inte vad det papret skulle lära mig egentligen. Vad är meningen med att skriva ett paper om något man bara läst en jävla bok om. Men men den här kursen är ju konstig överlag så vad hade jag räknat med egentligen....

Instämmer i Lollos kommentar på Facebook...Iktin behöver ha en fest snart igen.. det var riktigt kul i fredags.. enkelt med mycket mysigt och roligt. Det var så skönt att ingen (eller ja en var väl det) jobbigt onykter. Jag som var nykter tycker det är extra jobbigt när de blir dumdryga under alkoholintag. Men det såg jag inget av (ja förutom på en då, men ignorerade henne så gick det bra).

Nu ska jag ta snabeldragaren och få bort allt damm här hemma...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmmmm tänker vi på samma människa möjligen

2009-03-01 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0