Idag...

var det sista dagen för denna gång som jag vikarierar i klassen. Min vägledare är tillbaka imorgon. Ska bli ganska skönt att lämna tillbaka ansvaret till henne. Även om det gått bra och de flesta har gjort det soms ka göras, så är man på helspänn hela tiden. Jag slappnar aldrig av vilket gör att jag är helt slut i huvudet och i kroppen när jag kommer hem.
Jag har ju egentligen haft mina helhetsansvarsdagar nu (vilket var två denna gång) men tror jag kommer ta några nästa vecka ändå. Bara för att hitta på något kul sista veckan. Funderar att låna digitalkamrorna och be dem i grupper gå ut och ta kort på saker som de förknippar med vänskap. Sedan skriver jag ut bilderna och de får skriva en motivering till deras bild. Sedan sätter vi upp bilderna i klassrummet.

Ser fram emot afrodanspasset imorgon. Jag hoppas verkligen att det blir så roligt som det verkar vara. Jag vill verkligen bli helt slut och svettig. Känna en rejäll genomgång av kroppen. Är stolt över mig själv som kommit igång med träningen. Skulle kunna gå oh träna oftare vilket jag komemr göra när praktiken är slut. Just nu känner jag mig för utmattad rent psykiskt för att orka med. Men har ju tränat ett pass och ska på ett imorgon och sedan har jag ett inbokat på söndag.. så jag kommer ju träna min 3 pass/vecka iallafall.

Såg till att lägenheten fick sig en omgång igår, ve titne var energin till det kom ifrån. Men kände att det var ett måste. Har sagt flera dagar att jag skulle dammsuga, men dammsugaren kom inte fram förrän igår kväll. Men det var skönt idag att komma hem till en lägenhet som är städad. Men i helgen får vi ta en ordentlig omgång med mattvätt, skurning av golv och fönsterputs.... men det är i helgen det, nu är det ju bara torsdag.. så ikväll ska jag ta med lukas på en promenad, dock inte så lång för han mår inte riktigt bra. Vet itne vad det är med honom, men han har varit väldigt slö de senaste dagarna. Men idag verkar han bättre. Han är mer med och mer vaken. Vilket är skönt. GIllar inte när han mår dåligt.


Sömntutan Lukas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0