Förlåt förlåt förlåt

Ja jag har varit dålig på att skriva. Väldigt vad ni tjatar på mig. Tiden har sprungit ifrån mig den här veckan. De har varit full med jobb och skolarbete. Har inte ens hunnit med att träna vilket jag är oerhört irriterad över. Har nu inte tränat på 1½ vecka och har nu blivit helt genomförkyld vilket gör att jag inte får träna...jävla fucking skit. Men jag hoppas verkligen att jag snart blir frisk så jag kan ta ett rejällt pass snart igen.

Som sagt snoret rinner och nysningarna avlöser varandra. Halsen den ömmar den med. Fan orkar inte vara sjuk igen, trodde jag skule klara mig denna gång. Men tydligen inte...

Idag har vi varit och storshoppat. Det blev en tv-bänk och en plasma tv på 42 tum.
Bild av LG 42PG6000                            Bild av ONOFF 8008 SVART GLAS

Hehe... så nu har vi en gigantisk tv att glo på..hehe... känns väldigt stor jämfört med den 32 tums som vi hade tidigare. Jag har ju under veckan fårr för mig att plocka isär bokhyllan och sälja den, har även plockat ihop kattpelaren och sålt den med. Pengar som åker in på sparkontot.

Snart är denna kurs slut, känns skönt. Börjar min absolut sista på torsdag. Känns lite konstigt att bara ha en enda kurs kvar, men otroligt skönt. Är bara lite orolig ang jobb efter examen. Det ryktas oma tt det ska bli ansällningsstopp i kommunen, vilket försvårar mina chanser att få jobb ganska rejällt, men man kan ju hoppas att man får något innan dess. Vikarierar ju redan på oliak förskolor så jag har ju tårna inne på olika ställen, sen får jag abra helt enkelt vänt aoch se vad som dyker upp. Det känns ju iallafall skönt att jag får ha A-kassa i sommar så jag inte behöver gå på knäna och inte kunna göra ett skit under hela sommaren. Men förhoppningsvis får jag vikariera och slippa ta a-kassa för det kan ju vara bra att spara på dem så länge det går med tanke på läget i kommunen just nu.

Insåg något trist igår när jag kollade schemat för nästa kurs... ja gkomemr itne kunna åka till mamma under hela kursen, det ligger ibligatoriska grejer varje vecka. Skrev till mamma att jag förhoppningsvis kan komma efter examen, men det beror ju på vad hon kan och hinner med.

Veckan som kommer består av lite skola och ett möte för oss volontärer för Peking Pride. Låter som en kul grej..får se om det stämmer...

Nej sängen väntar.. ska till skolan imorgon.. har varit där 20 minuter på tre veckor. Känns lite skönt att komma tillbaka. Har ju haft vfu i två veckor och förra veckan var inte schemalagd direkt mycket (bara 20 min) därav att jag kunde jobba så mycket som jag gjorde.

Sov sött...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0