Afro..riktigt kul

Ja, idag känner kroppen av Afro passet igår. Passet i sig var mycket rolig och annorlunda. Det är inte varje dag man springer runt och hämtar vatten, sår frön, kastar sand och leker krigare. Hehe.. men kul hade jag och svettig blev jag. Jag blev varnad i slutet av passet att jag idag skulle känna i kroppen att jag varit på passet. Och det kan ja gintyga att jag gör. Ländryggen känns, vänsterknäveck gör även det ont, nacke och axlar har även de en ömhet över sig...men det tyder ju på att jag tränade ordentligt igår. Har bokat in mig på samma pass på tisdag. Det är en annan instuktör då, får se hur det passet är. Gillade att de släckte ner i lokalen och bara hade lite spottar tända, blev en bättre känsla än när man har lysrörsljus tänt. Känner mig så jävla (ursäkta svordomen) stolt över att jag satt fart med träningen. Har även lyckats med att inte äta något godis, chips elelr någon läsk. Blir jag godis sugen blir det en frukt eller lite nötter istället.

Ja ikväll är det andra chansen... hmm vilket innebär att jag inte kommer at ge mig ut med bilen i eftermiddag elelr ikväll... det sänds ju från himmelstalundshallen som ligger ett stenkast ifrån där jag bor. Igår när det var genrep var det kö på linköpingsvägen för att svänga ner till himpan och klockaretorpet... tur att jag var smart nog att ta bakvägen hem, vilket gjorde att jag slapp köerna!!! Hejar på Lili och SUssie, tycker de är värda en finalplats. Sarah Dawn finer är även en favorit jag vill ha till Globen, hoppas bara att hon orkar genomföra en bra show....... allt återstår att se....

Kommentarer
Postat av: Din älskade lilla syster

"skit" fin sida Linda





Älskar dig

2009-03-09 @ 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0