Nu är det klart

Fick reda på idag att det blev Satkråkan, vilket även vad det jag hoppats på. Lena som var med på anställningsintervjun är en av de två jag ska arbeta med på min avdelning. Hör ni...MIN avdelning... jag har ett jobb.. jag är verkligen klar med skolan... även om jag inte riktigt insett det än dock. En sak tills om oxå är rolig är att Louise somjag gårr sista året med börjar på saltkråkan hon med men på en annan avdelning... blir skit kul ju...

Har varit påa rbetsförmedlingen och skrivit in mig idag... är ju arbetssökande under sommaren... eller jag jag kommer ju arbeta så mycket jag kan men som min handläggar epåa rbetsförmedlingen sa att det är okej att unna sig att vara ledig oxå med tnake på att ett heltidsjobb väntar...

Så eftermiddagen spenderades med att ta red apå vilka papper som behövs och fylla i dem eller ansöka om dem. Helt sjukt..blir galen på allt som ska ordnas... men men skönt att det är klart nu iallafal.. väntar bara på ett arbetsgivarintyg och att sista kursen ska bli godkänd i ladok så jag kan skicka in allt....

Fan jag är klar och jag har lyckats få ett fast heltidsjobb inom mitt yrke... kan inte riktigt förstå det. Bra lön är det med... ja jag har då inget att klaga på direkt!!!

Kommentarer
Postat av: Fidde

hej hej



vad kul att du fick de jobbet du ville ha o du hamnade på den avdelningen du ville...glad för din skull

puss

2009-06-09 @ 16:46:45
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0