Lång väntetid

Jag förstår verkligen inte varför allt ska ta en sådan jävla lång tid. Nu har jag visserligen fått alla betyd inrapporterade till LADOK så det kan jag ju skicka till a-kassan nu..dock väntar jag på ett arbetsgivarintyg från kommunen vilket verkar ta dölång tid... de sa i telefonen vid beställning att de hade tvåv eckor på sig att ordna det men som att det var ganska lite at göra så skulle det nog går snabbare... på tisdag har det gått TVÅ veckor... får väl hoppas att det dimper ner i brevlådan imorgon så jag kan skicka iväg allt och få mina pengar.... är ju ingen panik förrän i slutet av nästa månad men iallafall... blir så irriterad bara...

Jag är supernöjd med nya bilen. Det är dock ganska många funktioner på den som jag inte utforkat än hehe... har haft lite problem med vindrutetorkarn (den sätts på på ett helt annat sätt än förra bilen så det tog ett tag och komma fram till det..hehehe) och helljuset...men skam den som ger sig..till slut hittar man alla relän och knappar som ska tryckas på och då funkar allt som det visserligen har gjort hela tiden bara det att jag inte har hittat knapparna...heheh...

Misommarfirandet ute i ÅBY blev mysigt. Till en början var det jag, Zannah och Cecilia som skulle fira ihop men vi blev totalt 8 vuxna och en söt liten bäbis till slut. Mysigt. Det blev sillätning, kubbspelande, grillning och vi avslutade kvällen med en runda TP.. kan inte bli mycket bättre... Ja just det vi vara lite fler än ovanstående personer... det fanns ju även fyra galna och sillälskade hundar med oxå. Jag råder er att inte försöka spela kubb med fyra hundar som tror att pinnarna kastas till dem, men efter lite gos och kel gick de med på att inte röra dem. Dock fick de flyta på sig hela tiden för att inte få pinnarna i huvudet....
Jag glömde dessvärre kameran hemma så det blev inga bilder från midsommarfiandet... men kul var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0