JAG HAR FÅTT JOBB!!!

Äntligen har jag fått jobb. Det blev jobb i Katrineholm. ett på 100% och fastanställning så snart jag lämnat in mitt examensbevis. Känns såååååååååååååååååå jävla skönt att veta att jag inte behöver oroa mig för framtiden. Hade tydligen gjort väldigt bra ifrån mig på intervjun då hon påpekade detta extra och att alla var 100% överens om att mig ska de ha. Vilken förskola det blir får jag reda på under måndagen nästa vecka då hon ska ha möte med alla lagledare och bestämma på fredag vem som ska var. Jag har inte så stor vetskap om någon av förskolorna så jaghar ingen direkt favorit, men den personen som var med från Saltkråkan gav mig ett mycket positivt intryck av den förskolan så jag hoppas lite på den men det spelar faktiskt ingen roll..jag har ju ett heltid jobb...så skönt!
Visst jag kommer få pendla men det gör mig inte så mycket... får se till att ta lite ledigt innan jag börjar bara så jag har lite energi för starten..hehe....

FAN VAD SKÖNT MED JOBB!!!!


Kommentarer
Postat av: Fidde

GRATTIS! till både examen o jobbet, snart ses vi. Love u...

Puss o kram

2009-06-05 @ 16:47:04
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0