Hellojsan

Vill bara meddela att farmor mår bättre igen och är hemma och är "normal" igen. Får hoppas att det inte blir något mer nu... nu får det vara bra med sjukdomar och elände på ett bra tag tycker jag.

Inatt åker Zannah till Portugal och ska hämta hem lite voffar, så jag blir själv med Lukas tills på onsdag morgon... både skönt coh tråkigt på samma gång. Få svar från A-kassan och fått allt beviljat, de ville ha ett arbetsintyg från de deltidsjobb jag har under sommaren så det skickade jag idag...så jag hoppas att jag får pengar till den 25 så jag dels kan betala räkningarna och dels åka till Liseberg... för lite ska man väl få hitta på under sommaren innan man ska dra igång med ett heltidsarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0