Utmaning

Jaha då har jag blivit utmanad av Fidde...
Detta var utmaningen. Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den.
Detta är mitt bidrag:





Allas våran Marty... numera Ozzy sitter hemma i trappan hos Cecilia innan han blev såld till en familj i Norrköping.

Nu är det min tur att utmana!
Jag utmanar:
Ewa - ewwas.blogg.se
Klara - bensgard.blogg.se
Johanna - jojoroos.blogg.se
Emelie - fattiglararstudent.blogg.se



Annars har min dag varit ganska lugn... blev lite filmande på förmiddagen..och slappning i soffan på eftermiddagen..otroligt skönt att sitta och inte göra ett skit för en gångs skull. Ska snart iväg och hämta upp Zannah från jobbet och efter det blir det väl till att hitta på något till middag..vad det nu kan bli...

Kommentarer
Postat av: fidde

Vad fin bild, ses snart?

kram

2009-02-12 @ 16:55:23
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0