Tröttheten kryper sig på...

Idag började dagen kl 6...eller ja när jag ställt om klockan två gånger så började väl egentligen dagen inte förrän kl 6:45... det var väldigt segt att gå upp i morse... Åkte iväg för att hämta grejor hos pappas jobb och även hos en kompis till filmen och sedan hämtade jag en grupp kompis... Förmiddagen spenderade vi ute i Klinga där reebyrån packades upp och gjordes i ordning. Efter middagen skulle ha spenderats på ett seminarium om en enegelsk text vi läst...vi var på seminariet men det internationella studenterna som var med har inte läst texten..så vi satt mest och diskuterade filmproduktionen och även hur det ser ut med datorer och teknik på deras skolor i Grekland och Cypern. Mycket intressant, men mycket mer fick jag inte ut av det seminariet.

Efter skolan har jag hunnit med en tur till Katrineholm...hade ett jobb att göra där..hade velat träffa mina vänner jag har där, men var alldeles för trött för att orka vara social...lovar att jag gärna kommer en annan dag till er mina underbara vänner...efter jobbet jag gjorde åkte jag raka vägen  hem igen..höll på att somna i bilen. Så nu ska kvällen spenderas halvsovandes i soffan...är så jävla trött i både huvud och kropp.... fakitsk skönt att känna sig trött när jag känner att jag för en gångs skull har tid med att vila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0