Slarvat...

jaaaa förlåt... jag har slarvat med att skriva i bloggen. Har inte varit på humör.. allt känns lite bajs just nu..eller ja inte allt. Har ju varit duktig och kommit igång med träningen. SKön känsla. var och träna idag på eftermiddagen, körde inte stenhårt men körde igneom hela passet som Christian la upp igår.. efter styrkepasset (som har fokus på ryggen med tanke på min kommande proffesion) gick jag på löpbandet ca 20 min. Sedan var mina ben slut. Kanske förstligt..ha rju itne trännat på vet inte när. Men det känns otroligt skönt nu efter.. känner mig stolt att jag tagit tag i det.. nu jävlar!!!

Har även godis, läsk och chips förbud (tack elin för idén).. vilket inte är så svårt egentligen... har dock kommit fram till att jag får äta glass (gör det ytterst sällan) och fika bröd (om jag är bortbjuden).. måste ju unna mig ibland. Har även börjat dricka mer vatten, kasnke inte så mycket som man ska dricka än, men dit kommer jag.




Imorgon är det fest med Iktin gänget (alltså de jag pluggar med i skolan), ska bli kul. Synd abra att inte alla kommer, men hälftenhar betalat så jag hoppas alla dyker upp. Vi har hyrt en lokal, så slipper någon ta in allt folk hos sig. Återkommer med kommentarer kring detta på lördag.

Den jävla kurs..kan den ta slut snart!!! Nu har det visat sig att den instruktion vi fått från vår kursmentor inte stämmer, så nu blev det till att tänka om..för typ hundrade gången denna kurs. Blir galen!!!! Men som tur är har vi bara 1½ vecka kvar på kursen efter vfu:n (praktiken) som börjar på måndag.

Och en kommentar till min broder... lovar att höra av mig nästa gång jag kommer till katrineholm, men förra helgen var vigd till Ewa.. därför berättade jag inte för någon annan att jag skulle dit.

Nu ska jag slappa i soffan, det är jag värd.. har ju både tränat och storhandlat idag.... blir nog en fruktsallad sen oxå...mumma!!!

Kommentarer
Postat av: ewa

2009-02-26 @ 22:31:20
Postat av: Ewa

tack för en underbar helg! Och till bror... tack för att ja fick ha henne för mig själv hela helgen!

Hoppas vi ses snart igen gumman!

kram

2009-02-26 @ 22:32:45
URL: http://ewwas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag och Micke körde stenhårt förbud från nyårsdagen till midsommar, med avbrott för vår semester på två veckor nu i februari. Och det är fasiken inte så svårt som jag trodde det skulle vara! Jag håller tummarna och ställer upp med peppning! Kram

2009-02-27 @ 11:51:05
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Lotta

Det är inte helt lätt när man får kämpa själv, men det är din hälsa och ditt välmående som måste komma i första rum för dig. Du kommer bli en mycket piggare, gladare och lyckligare människa om du är nöjd med dig själv, eller hur? =)

Miss U 2 baby! Kram

2009-02-27 @ 19:05:57
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0