Obokad och ledig helg

Vad skön känsla... jag är ledig i helgen och har inget inplanerat... troligt skönt..sov morgon och bara slapp är det som gäller...

Visst lite skolarbete måste hinnas med och även lite städning. Börjar bli en damm invadering under möblerna...inge vidare mysigt... så dammsugaren måste i vilket fall fram.

Idag har jag varit på en föreläsning från kl 8-17..är helt seg i huvudet nu när jag kommit hem... visst den var intressant men jag lärde mig inget nytt... undrar när jag ska göra det egentligen.. det enda jag lärt mig som är nytt under detta iktin år är att redigera digitalt...vilket inte tog lång tid att lära sig... men jag får väl hoppas att det kommer något mer som är nytt..anars känns det ju lite som waste of time...

Som sagt helgen blir lugn... än så länge...känner jag mig själv rätt lär den bli fylld av massa olika saker trots allt..kan ju aldrig vara riktigt lugn och göra ingenting alltför länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0