Jaha

ja vad ska man säga... motivationen till att fortsätta studera är på botten nivå... men jag biter i... ingen idé att hoppa av nu..det förlorar jag bara själv på... så det är väl bara att gräva ner huvudet och bita i det sura äpplet och sikta framåt...

ikväll ska jag på introduktion på Nautilus... ska bli skönt att komma igång..hoppas bara att jag får ett program som fokuserar det jag vill.. återkommer kring det när jag varit där sen...

måste skriva en logg och ett projektpaper så jag har inte tid att sitta här och skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Maria

Vet hur det är, var pluggtrött i två terminer, men man blir väldigt stolt över sig själv när man inser att man klarat det!

2009-02-25 @ 17:28:24
URL: http://www.nogg.se/MLilja
Postat av: Anonym

Har ingen ork till nån logg ikväll, ska göra den i morrn

2009-02-26 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0