Hemligheter i helgen

Hehe...hemligheter i helgen...ska bli så jävla kul!!! Berättar mer när helgen är över...hehehehe

Dagen har spenderats på Äppellundens förskola med alla dessa underbart söta barn. Vi var tre vikarier och ingen ordinarie på avdelningen jag var på, men det gick bra. Två av oss hade ju varit där förut. Dock var det lite kallt att befinna sig ute idag... min vinterjacka gick sönder i måndags och jag har inte hittat någon ny...så jag gick runt med en vårjacka med en fleece under..funkade ett tag men efter en timme i minus grader var kroppen rejällt frusen. Men men överlevde...

Nu ska jag surfa runt och se om jag hittar någon billig jacka... någon dyr vill jag inte ha då jag ska börja träna igen och sluta helt med godis och läsk.... med början på onsdag... vill verkligen inte fortsätta denna trend jag är inne på nu... nya tag ska ske och jag ska verkligen ta tag i mig själv..är trött på att känna mig irriterad på tjockismagen och flåset som blir när jag springer två meter (kasnke en överdrift). Fokus på kondis och fettförbränning är det i första hand.... styrka kommer i andra hand. Jag vill få min kropp att må bra fysiskt... det hjälper nog även det psykiska!!!


Ses fram emot helgen något enormt...fan vad kul det ska bli!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0