Helgen so far

Hittills har jag lyckats att inte göra så mycket... visserligen blev lägenheten storstädad igår.. men det är bara skönt idag. Idag har jag bara lite ksolarbete som måste göras, annars är dagen öppen för förslag. Ska dock ta en långpromenad med Lukas senare. Det är ju så underbart väder. Har saknat solen och fågelkvittret. När jag hörde fåglarna imorse och fick solen i ansiktet skrattde hela kroppen coh själen av lycka. Tänk vad lite sol kan göra. Min vinterdepression är som bortblåst, vilket är skönt. Jag börjar nu få tillbaka motivationen till ta mig till saker. På måndag ska jag ringa Nautilus och boka tid för en instruktör. Måste verkligen komma igång med träningen igen... och förlora den vikt jag gått upp och även få igång konditionen...med det kommer även mer av energin som jag så gärna vill ha.


Nu ska jag ut och njuta av solen och fågelkvittret..man vet ju aldrig när nästa dag fylld av dessa underbara ting kommer. Men det känns idag som om våren äntligen är på väg!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack=) Det kostade 2400 med mat för oss båda, 995kr/pp utan mat. Det var helt klart värt det!

2009-02-15 @ 13:45:39
URL: http://www.nogg.se/MLilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0