Helgen so far...

Gårdagens fest blev rolig och otroligt lyckad. Det är alltid kul att festa med nya människor. Lärde känna många av de jag gått i samma kurs som i ett halvår... wierd egentligen att jag inte pratat mer med dem innan. Men beror väl på att i skolan så skils vi åt genom schemaläggningen. Det vi har haft ihop är seminarier och de är ju inga tillfällen man börjar prata om sig själv direkt... därför var det kul att festen blev av. Jag fick lära känna nya sidor av mina klasskamrater.. vilket alltid är kul. Gillar att umgås med nya människor. Det var även kul att det kom en grupp med internationella studenter oxå. Det var lite grupperat till en början men när musiken sattes igång och dansen började släpptes "gränserna". Ida och Marie hade fixat en tävling, vilket både var rolig att delta i och att titta på. (även om jag idag har jävligt ont i min axel...men men kul hade jag iallafall).

Skönt att jag var nykter igår, ingen bakfylla idag. Dock vaknade jag upp med världens huvudvärk, men det beror nog mer på för lite sömn. Ha rju blivit värsta svensson som går och lägger sig mellan 22-23 tiden någon gång.. kroppen blev lite chockad av vara vaken tills 01:45.. hehe... Men jag är javligt stolt över att jag lyckades med att inte äta ett enda chips eller något annat snacks som fanns tillgängligt på borden i lokalen. Hade visserligen inget sug efter det heller. Det fanns morotstavar, men som vanligt försvinner de först av någon underlig anledning..hehe.. så nästa fest får vi ta gurk- morot- och parikastavar utöver chipsen hehe...

Idag har vi varit ute hos Zannahs föräldrar och softat. Tog en långpromenad tillsammans med Zannahs mamma och hennes hundar. Det var riktigt skönt i solen. Kändes lite som vår när vi gick ute bland åkrarna. Kvällen kommer spenderas med Jenny och Dan och deras underbart söta Linn... har saknat dem alla tre. Det var ett tag sedan vi sågs.. helt sjukt att även om de bor ett hus bort försvinner tiden iväg och man hinner inte träffas... men ikväll bjuds det på Tacos...(mums) och kasnke ett och annat spel...(brukar bli det iallafall)...

Här är världens underbaraste och sötaste Linn...gillar hennes frisyr skarpt!!


Imorgon väntar det där jävla projektpapret som måste skrivas..det ska ju vara inne på måndag... vill verkligen inte skriva det..det är mycket jag inte varit motiverad till på sistone...men detta paper tar kol på mig...fy fanken..men men bäst att göra det...skönt att ha det klart innan första dagen på vfu:n (praktiken).....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vi skiter i projektidiotpaper tycker jag, vi gör en bojkott. Jag har inte heller varit bakfuller, kom hem till syrran vid 2 och sov till 9 har varit helt utvilad, även ifall jag drack :-). Blev alldeles lagom med dricka igår, skönt att slippa bakhäng. Tack för igår instämmer det var aslyckat.

2009-02-28 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0