För lite tid.. för mycket att göra...

När jag som mest behöver energi försvinner den ut i allt som ska fixas med filmen till skolan. Har precis varit på en rundkörning för att samla in rekvisita....fick tag på två peruker och lite kläder...har även fixat en solfjäder som jag ska hämta om någon timme...hatt, väst och skjorta får jag hämta innan vi börjar filma imorgon...skit säger jag bara...ska bli skönt när filmningen och allt är över..orkar inte riktigt detta just nu och tror att det är därför att jag känner att det är mer jobb än nöje även om jag älskar att hålla på med film. Men det är bar att hugga i..får vila i helgen..hoppas jag.

Snart ska jag iväg till en kompis (hon med solfjädern) och hjälpa henne och städa och även snacka lite skit. Jag ska även försöka fix aoch trixa med en bild i photoshop...plus att jag ska läsa en engelsk text.  Helst av allt skulle jag även vilja lägga in det sista på Fou uppgiften oxå men den får nog vänta till i helgen.

Stress, stress och åter stress...trodde den skulle försvinna något i och med att jag slutade på hermelin...men jag kan ju skatta mig lycklig åt att jag inte jobbar där nu..hur fanken skulle jag orka med det.....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ville bara berätta att jag följer din blogg;) Skönt att du slipper Hermelin. Kram!

2009-02-10 @ 20:38:05
URL: http://yeenie.blogg.se/
Postat av: Ewa

Stressen ger sig det lovar ja... puss

2009-02-10 @ 21:47:28
URL: http://ewwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0