Film på gång

Ja nu har jag och två till i skolan på oss två veckor på oss att spela in en film. Ska bli himla kul. Vi har idag kommit fram till vad själva filmen ska handla om. Alltid lika svårt att komma på idén men när den väl kommer brukar det mesta falla på plats. Det hela startade med att vi gjorde en musikvideo förra veckan. Ska bli så himla kul.

Längtar efter att jag ska känna energin komma. Känner mig fortfarande trött...men kan ju inte tro att kroppen ska ge mig en helomvändning på ett dygn...får bara hoppas att jag nu kommer få lite mer energi och även få mer tid över till både skolarbete, familjen och speciellt mina underbara vänner som jag inte alls haft tid med på sistone.


Speciellt inte de som bor i andra städer än vad jag själv gör. Men nu är jag ju ledig på helgerna och då borde en resa hit och dit kunna ordnas...får bara hoppas att den andra faktorn håller då...ekonomin...men det behöver ju inte vara dyrt för att träffas!

Vill bara säga till er alla mina vänner, jag älskar er alla och saknar er oerhört mycket. Jag har inte glömt er även om jag varit tyst ett tag.

Massor av kramar

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag förstår dig gumman, det är inte alltid man hinner med o göra allt man vill i alla måsten! Men snaft ses vi... kramar xxx

2009-02-09 @ 22:08:25
URL: http://ewwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0