Film klar

Efter en dag fylld med redigering av filmklipp och musik så är äntligen filmen klar. Riktigt skönt, och resultatet blev riktigt bra. Dock ca en minut längr eän max tiden men det skiter vi blanka fan i.. har de något att säga om det så låt dem... orkar ärligt talat inte bry mig.

Blir galen på våra lärare, de är så ostrukturerade. På torsdag ska vi lämna in filmen till kursmentor och även till opponentgruppen. Vi fick red apå oppenentgruppen idag..men inte vilka som ingår (arbetsgrupperna är indelade i två grupper). Sedan ska vi själva komma överrens om var filmen ska lämnas. Ingen tanke bakom någonting.. blir irriterad!!!

Jag ska jobba på min favvo förskola imorgon..9-17..dock inte på favorit avdelningen,men jag kommer ju träffa dem oavsett. Ska bli kul att ta mig ut dit igen...  har hunnit sakna dem.

Ikväll blir det filmkväll med Fidde och till det serverar vi skitsnack och varma mackor...mycket mysigt...det är även Patrik 1,5 som serveras...ska bli kul att se den, har hört mycket om den men inte hunnit se den än...

Kommentarer
Postat av: Jessica från grupp A

Ja och att vi ska ha mellan 10-17 på måndag glömde de visst också att planera in.

2009-02-17 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0