Dags att göra en förändring

Ja det är vad jag har insett. Vilket gjort att jag numera inte arbetar på Hermelin längre. Det blev bara för mycket med två extrajobb och heltidsstudier. Jag insåg att jag inte borde gå in i väggen innan jag ens är klar med mina studier och innan jag ens fått börja jobba med det jag vill. Får hoppas att detta beslut var rätt och att det ger mig lite tid och energi över till allat annat som efterfrågar min uppmärksamhet.

Jag längtar som en tok tills den dagen ajg har ett fast heltidsjobb inom förskola eller skola...och då slippa leva från lön till lön...tänk att kunna spara pengar och unna sig en resa lite då och då...vilken lyx!!!

Ska väl ta tag i förändring nummer två framöver när energin lagrats lite och motivationen blivit lite bättre....


Vi ses och hörs....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0