Dagens tankar

Natten har varit en lång natt. Även om jag tror att jag sovit känns det som om jag varit vaken hela natten. Tankar och drömmar har gjort att jag känner mig otroligt trött nu när jag öppnat ögonen. Jag minns int emycket av mina drömmar, mer fragment. Förstår dem inte riktigt, fragmenten består av kramar, slag, hot och kärlek. en väldigt konstig mix och de har lämnat en känsla av förvirring inom mig. Jag känner mig både glad och rädd på samma gång. kan vara så att det är olika drömmar som hjärnan plockat ihop till en. Jag vet inte men det är en obehaglig känsla. Hade tänkt att ta sovmorgon idag då jag är ledig, men kl 7.30 (när zannah gick till jobbet) vaknade jag och har inte kunnat somna om. Har legat och kollat på the voice på femman, men känner mig otroligt trött och skulle nog behöva sova mer. men få väl ta en power nap senare idag om jag blir allt för trött. Ska ner till skolan en sväng sen och kolla in estins skribenter. Ska även försöka ta mig ner till en skomakare och kolla om han kan byta dragkedja i mina jackor.

Nej det är väl lika bra att lämna sängen och gå upp och plocka undan lite och ta hand om tvätten... finns väl ingen anledning till att ligga kvar här och  titta i taket.

En dag som denna skulle jag behöva vakna upp med en kram....


Tillägg: Tänk vad lite solsken kan göra för humöret och kroppen...hehe... underbart med sol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0