Dagen idag

Japp dagen började lugnt...men sedan bar det av att lämna in filmen till kursansvariga och även till opponent gruppen...jag skulle även hämta den film vi skulle opponera på... efter lite snack med alla bar det iväg till mattias för att kolla filmen vi ska opponera på... sedan kom höjdpunkten estins musikalvisning. Den var riktigt bra... de har gjort ett jävligt (ursäkta svordomen) bra jobb...den var väldigt humoristisk och välgjord.

Jaha då är det dags för att tänka på steg tre nu när jag bokat tid för steg två som var träningen... men steg tre lär inte genomföras förrän efter sommaren men det behöver eventuelt en uns av planering... vem vet vad som väntar...




fan vad kul det ska bli i helgen... jag längtar som fanken...ser verkligen fram emot det...jippppppiiii

Kommentarer
Postat av: Fidde

hjälp mig

2009-02-20 @ 01:35:59
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Skarran

Musikalen kan väl inte ha varit bättre än "Jakten på den försvunna musiklusten" iaf, haha. ;) Trevlig helg och kram

2009-02-20 @ 18:29:36
URL: http://mariaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0