Nya tider

Ja nu är jag vuxen och har heltidsarbete. Hehe... har börjat jobba i katrineholm och trivs bra. Pendlar varje dag vilket inte är jobbigt förutom att det tar längre tid att komma hem än om jag jobbat i norrköping...har jobbat två veckor nu men det är inte som det ska än då det fortfarande är många barn lediga. Får hoppas att det blir fler barn nästa vecka så vi kan vara inne på vår avdelning så jag får lära mig att hitta även där. Men det går fort på jobbet..hehe..är redan vägledare, IT ansvarig och 4 årsgrupp ansvarig... men det är bara kul.. det gör lite att det känns mer som min arbetsplats och inte ett ställe jag är och vikarierar på.

Ännu en god nyhet är att vi ska få tillökning i familjen. En liten Felix kommer hem ifrån Portugal inom en snar framtid. Han blir Lukas lillebror. Felix är ca 2 år och ca 1 dm lägre än vad Lukas är i mankhöjd. Zannah blev helt kär i honom när hon var nere i portugal nu senast och även om jag funderat ett tag känner att jag vill ha honom. Även om de kanske får vara hemma ensamna ibland så är väl allt bättre än att bo i en inhängnad med betonggolv och där han får slåss om maten. FÅr bara hoppas att våra hundrastare går med på ytterligare en hund att rasta..hehe... annars får vi söka efter nya men när vi pratade om det var de inte helt främmande för tanken...hehe...

Här kommer ett kort på godingen Felix...Inte det bästa kortet men Felix gillar inte kameran...det lär väl dock bli ändring på det när han kommer hem hit...då han kommer få en fotogalen matte...hehehe



Se han är ganska lik vår lilla Lukas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0