Hemma sjuk

Jag som skulle jobbat på mitt älskade Äppellunden idag fick ringa och säga att jag var tvungen att stanna hemma. Igår var magen i varldens uppror och på kvällen hade jag även 38 graders feber. Trodde det berodde på något jag ätit, men nu när jag fortfarande mår skit illa och springer på toa var tionde minut börjar jag ana att det inte var rätt diagnos. Jag som verkligen inte har tid att vara sjuk. Har möte med Peking Pride ikväll heldag i skolan imorgon och praktik torsdag coh fredag. Peking Pride drar även igång på fredag och jag ska vara volontär fredagkväll och hela lördagen. Kan inte vara sjuk hinner inte vara sjuk!!!



Det är tomt här hemma nu. Min syster var här i 10 dagar, vilket var hur mysigt som helst. Hon åkte hem igår (hon har ju skola idag) så nu är det jätte tomt. Men förhoppningsvis kommer hon tillbaka snart. Det är iallafall skönt att Zetzo har kommit hem igen. Min syster var helt överlycklig när hon fick meddelandet och en sten släppte från mitt bröst. Även om jag gett bort honom känner jag ju ändå ett litet ansvar för honom och jag slutar ju inte älska grabben för att han flyttat. Måste åka  till syster yster och hälsa på Zetzo och Zelma... 

Behöver nog lägga mig och sova igen...är det inte spring på toa är det halvsovandes i soffan som gäller...

Peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0