Hela veckan lång

Min älskade syster som kom för att tillbringa helgen hos mig, stannar hela veckan lång. Ska bli mysigt att ha henne här under en längre tid. Får se vad vi ska hitta på.

I lördags var hon och sambon och badade på badhuset medan jag var ute i Åby och hjälpte till med att slipa och strippa en vägg från tapet. Idag blev det bakning. vi har lyckats åstakomma misslyckade chokladmuffins och lyckade kanellängder...båda goda men det estetiska skiljer dem massor åt...hehe...

I morgon blir det nog garderobsrensning och ev lite trädgårdarbete om vädret tillåter.. annars får vi se vad vi hittar på. Ekonomin är ju nästintill på minus så det får bli gratis saker att hitta på hehe...men det brukar inte vara så väldigt svårt att hitta på saker med syster yster...


Bild på min syster som jag tog till ett skolprojekt

Pratade med min älskade mamma idag. Det är sjukt att hon låter så nära fast hon är så långt bort. Det var tydligen varmt och skönt i Spanien. Det är trist att det inte funkar att åka till henne under den här kursen men vad ska man göra. Vill inte få något hängade kvar då det är min sista kurs så antagligen åker iallafall jag (ska enligt planerna åka tillsammans med min bror) ner andra veckan i juni..kan vara skönt med en veckas semester innan sommaren och förhoppningsvis sommarvikariatet drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0