En vårpromenad

Tog med kameran under en vår promenad och tog lite bilder både på min syster och min älskade hund. Lukas hade visserligen blivit utsatt för kameran redani soffan inne...hehe...tänkte dela med mig av några av bilderna.


Fotomodellen Lukas















Fotomodellen Sannah







Har äntligen lite ledigt..ska bli så skönt att bara relaxa. Har syster på besök vilket är otroligt roligt. Hon har varit här sedan i fredags och åker inte hem förrän på måndag morgon.. Kul att hon stannar en längre tid.

Jag bara måste säga att jag är otroligt stolt över min hund. Han har tidigare aldrig kunnat springa lös i skogen för att han aldrig lyssnar på inkallning, men när jag och min kompis C var ute  skogen förra veckan fick hon mig till att släppa honom lös. Han bevisade för mig att han kan vara lös. Han stack inte iväg och försvann han in i skogen tog det inte lång tid innan han kom tillbaka för att kolla vart jag var. Jag är mäkta imponerad. Lukas tackar nog C för att hon får mig till saker jag inte tidigare vågade med honom. Det var även hon som började släppa honom lös hemma hos sin pappa,vilket resulterat i att Lukas numera får springa lös hos min sambos föräldrar också. Min duktiga lilla voffe. Dock har dessa skogspromenader medfört att han stinker gyttja och gamalt surt vatten, så idag bler det ett bad för herr Lukas...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Gud vad stor hon har blivit? Stora tjejen...

2009-04-11 @ 00:42:23
URL: http://ewwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0