Duktiga jag

Ja efter att ha hjälpt C:s pappa med  organisering av hans förråd stannade organiserings linda kvar. Har rensat uteförrådet, förrådet inne, plastburkskåpet och jag har städat under tvättmaskinen och under torkskåpet (vilket verkligen behövdes).  Jag har lyckats med att sortera ut tre soppsänckar med skit och har åkt med en billast till Erikshjälpen. Fidde har även fårr två papperspåsar med lakan. Så nu är det rensat och fint i förråden. Nu är det bara garderoben i extrarummet och min klädgarderob kvar...och idag plockade jag fram våren. Tvättade av utemöblerna och soppade av plattorna. Så skönt att våren är här och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna, annars får jag nog krupp.
Behöver solen för att må bra, är trött på allt grått väder och den förbaskade jävla snön.




Snälla säg att våren äntligen är här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0